Order

ORDER

Var kan jag se mina order?

Du kan se alla order lagda via Casall PRO B2B portal via mina sidor i inloggat läge.

Kan jag ändra på min order?

När en order väl har registrerats i Casall PRO B2B portal har vi inte möjlighet att ändra de beställda produkterna eller antalet.

Var skickas min faktura?

Din faktura kommer automatiskt att skickas till den fakturamailadress som angavs vid registreringen.

Behöver du uppdatera din fakturamailadress eller ställa frågor kring din faktura, kontakta Casall kundsupport  infopro@casall.se

Orderbekräftelse

En orderbekräftelse skickas till din angivna e-postadress så snart din order har registrerats.

Har du inte mottagit någon orderbekräftelse? - Vänligen kontrollera så att den inte har fastnat i din skräpkorg innan du tar kontakt med Casall kundservice.

Utebliven orderbekräftelse kan vara ett tecken på att ordern inte har gått igenom korrekt.

Vid frågor kring din order kontakta gärna Casall kundsupport via mail – infopro@casall.se

Hur ser jag priser på Casall PRO produkter?

När du är en registrerad kund i vår B2B portal så har du fått inloggningsuppgifter till din personliga sida.

Vid inloggat läge i B2B portalen visas de priser som du som kund har hos Casall PRO.

Som kund kan du även begära offert på produkter från Matrix, Atepaa mm

Hur blir jag kund hos Casall PRO?

Vill du köpa Casall PRO produkter behöver du ett inlogg till vår B2B portal.

Har du ett befintligt kundnummer hos Casall PRO behöver du registrera dig vid första köptillfället för att få tillgång till vår B2B shop.

Ny kund hos Casall PRO?

Då behöver du registrera dig som ny kund hos Casall PRO här

How do I update my customer information?

Är du redan en befintlig kund hos Casall PRO men behöver uppdatera dina kunduppgifter – vänligen kontakta Casall kundsupport på

infopro@casall.se

Ny kund hos Casall PRO?

Då behöver du registrera dig som ny kund hos Casall PRO här

Vad erbjuder Casall PRO för betalningsalternativ

I Casall B2B portal så erbjuder vi för närvarande följande betalningsalternativ:

  • Faktura
  • Kreditkort

Har min order registrerats?

En orderbekräftelse skickas till din angivna e-postadress så snart din order har registrerats.

Har du inte mottagit någon orderbekräftelse? - Vänligen kontrollera så att den inte har fastnat i din skräpkorg innan du tar kontakt med Casall kundsupport.

Utebliven orderbekräftelse kan vara ett tecken på att ordern inte har gått igenom korrekt.

Vid frågor kring din order kontakta gärna Casall kundsupport infopro@casall.se

Ångerrätt och öppet köp

Återköp tillämpas ej utan godkännande av Casall PRO.

Ångerrätt och öppet köp gäller ej för företag.

Återbetalning

Vid godkänd återbetalning från Casall kommer en kreditfaktura mailas till den fakturamailadress som angavs vid registreringen.

Vid frågor kring din återbetalning kontakta gärna vår kundsupport  infopro@casall.se