Service

Service

Garantier

Alla Casall PRO produkter är garanterade att vara fria från brister i material och utförande.

Garantin omfattar produkter mot tillverkningsfel och garantiperioden påbörjas vid leveransdatum och gäller för minst den period som anges på respektive produktsida.

Frågor om Garanti & Service

Samtliga garanti & serviceärenden måste anmälas via Casall serviceportal. www.service.casall.se

Genom vår serviceportal kan du göra en felanmälan, beställa/köpa reservdelar eller ställa frågor för övrig teknisk support.

Reklamation- hur gör jag?

Casall står för hög kvalitet och våra produkter ska alltid leva upp till detta. Skulle en artikel trots detta vara trasig när den levereras får du självklart reklamera produkten.

Om du mottar en skadad eller defekt artikel, ombeds du att lägga in ditt ärende i Casall serviceportal inom 5 dagar från det att du har mottagit leveransen.

I Casall serviceportal ska även frågor kring garantiärenden, frågor kring teknisk support  mm läggas in som ett ärende så återkommer vårt kunniga serviceteam till  er med ett svar.

service.casall.se

Returpolicy

I dagsläget erbjuder Casall PRO tyvärr ingen returrätt eller bytesrätt för B2B kunder.

Om något har gått fel vid leverans så hjälper vi dig självklart att justera detta. Kontakta oss gärna

Email: infopro@casall.se

Phone: +46 113 256 22

Öppettider:  Mån-Fre 8-16

Serviceavtal

Med ett serviceavtal hos Casall PRO, oavsett fabrikat, ger vi dig en högre driftsäkerhet och en ökad trygghet genom förebyggande åtgärder.

Som kund ger det dig bättre kostnadskontroll, högre andrahands värde, längre livslängd och viktigast av allt, nöjda kunder.

Kontakta oss för mer information infopro@casall.se